Orka!

Helgen är här och för många av sthlms ungdomar så börjar sportlovet.... många började även lovet med en rejäl utgång! Sprit, fylla och totaldäck... minnesluckor, ångestattacker och baksmälla!

Det kan inte jag kalla en kul början på ett lov.

Jag har tappat all lust med utgångar och ser numera inte charmen med att dricka sig redlös och vakna bakfull!

Jag har växt upp och skaffat mig ett liv som jag trivs med... jag vill inte längre bli förknippad med utelivet och stället "K15" och "The new wibe"! Jag satsar numera på min karriär, min älskade pojkvän och mitt nya liv som Anna.

image80


Jag trivsiallafall som det är nu - Jag tycker det är synd att alla inte kan acceptera att folk ändras och ska behöva släppa kontakten - Tråkigt!

Jag har fått ett helt fantastiskt jobb - en jäkla möjlighet att ta stora steg frammot mot karriär. - Jag stormtrivs på jobbet och älskar att gå dit på morgonen.

Nu ska jag städa lite innan kvällen och en myskväll framför melodifestivalen med en flaska vin, en älskling och en god middag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback