..Tisdag..

Så var det tisdag igen, snart har halva veckan gått och ännu en skön helg väntas!

Imorse vaknade varken jag eller Anders utav min väckaklocka så jag försov mig helt enkelt, vaknade 10 min innan jag skulle gå och nej jag orkade inte skynda mig på! Det regnade ute, det var så skönt och varmt under täcket så... jag valde att ligga kvar några extra minuter!

En timme sen till jobbet och jag satte fart direkt... men detta har resulterat i, en förkort lunch och lite övertidssittande för min del för inga ska bli sura lixom.... Chefen sa inget, bara log! Så... lugnt för denna gång!

Nu ska jag kila mot bussen som jag hoppas kommer(bäst för SLs skull). Sedan hoppar jag av vid karlaplan för att handla lite middagsmat och tar en promenad hem! Ska laga mysmat till mig och Anders, hoppas det blir gott!

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Josefin Granath

Vad handlade du för mat? :)
du, jag tog helt fel vecka, andreas åker v24, redan första veckan i juni, och det känns lite pissigt, hah :p


så jag kanske övertalar honom att åka med mig i slutet på aug eller sep.

men vi kan kanske hitta på ngt v24? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback