..Torsdag.Fredag..

Onsdagskvällen var mycket trevlig tillsammans med mamma o killarna.  Åt god mat på cafeet, satt kvar efter och tog en drink innan vi tog en taxi hem.

Fruktansvärd mensvärk under torsdagen!

Nu sitter jag på jobbet och arbetar förfullt igen, ska ta lunch om 10 min. Har med mig lite mat sedan igår... köttbullar, tomatsås och sallad! Ikväll blir de en lugn hemmakväll tror jag, föreslog att vi ska åka hem till mamma o pappa och nalla lite mat, vi får se!

Jobbet har även afterwork så vi får se vad som bestäms under eftermiddagen!

Har inga planer för helgen än så länge, bara att Anders har tänkt ut något imorgon, det är ju ändå våran månadsdag! Ska bli kanon mysigt...

Har även fått fastanställning på jobbet.... jiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback