..Helg..

Så är det söndag kväll igen och helgerna bara rinner iväg... som jag brukar säga, det känns hela tiden som måndag - fredag - måndag - fredag!

Fredagen bestod utav hämtmat på Ciao Ciao och Så ska det låta... jag älskar det programmet! Så himla kul hela tiden, jag tröttnar aldrig på musiken. Sedan en spontan utgång... hör och häpnad. Började lite smått på Oxid, vidare till Kitten innan hemgång strax efter 00.00 då jag tog en taxi hem!

image82

Vaknade strax efter 11 i lördags och min prins gjorde då amerikanska pannkakor åt oss. Hur mumsigt som helst... Vi tog en slappardag och gjorde... absolut ingenting! Jag läste och läste, sedan kollade jag på Main in Manhattan, en film jag aldrig tröttnar på! Hur gullig som helst... Sedan begav vi oss ner till 8an på grev tureg. och svullade lite mat innan melodifestivalen och kvällsmys!

Idag, söndag har jag gjort lite mer än igår iallafall. Jag gjorde frukost åt Anders, fixade till lite och satte mig och glodde på en till film, Inte utan min dotter! En otrolig film och berättelse... satt helt fängslad framför tvn i två timmar! Inget fick störa.
Gick o handlade lite, åt lunch, städade lite och sedan åkte jag hem till mamma o pappa! Nu är jag här, har varit och tränat på SATS en timme och ätit god söndagsmiddag.

Saknar min älskade pojkvän efter bara några timmar! Ska åka snart härifrån och få träffa min underbara kille igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback