..lördag..

Gårkvällen slutade i totalryggont och gnäll från mig! Tycker synd om min pojkvän som får stå ut med mig ibland... när jag har ont och är på dåligt humör! Vi var hemma hos min mamma o pappa som hade gäster, deras bästa vänner var över och åt lite god fredagsmat. Vi åt självklart med dem och efter ett glas champange innan maten var jag redo att gå och lägga mig, så trött var jag! Där efter när jag suttit upp några timmar kom ryggontet och gnället...

Sov tills 12 idag vilket inte hänt på mycket mycket länge! Behövde nog sömnen... Låg och kollade på "Så ska det låta" på datorn och sedan traskade jag upp... började städa min lilla tvåa på 22 kvm och efter cirkus två timmar var jag klar! Utvädrat och städat, bytt lakan och rensat lite kläder... Så stolt så!

Började må fruktansvärt illa efter jag tagit lite tabletter... försökte äta en banan... nej det fungerade inte! La mig på soffan och sedan fick jag i mig lite yuogurt - Det hjälpte!

Nu väntar  jag på Anders ska komma hem och så ska vi åka o träna! Sedan ska vi hem, fixa oss och sen åka till min bästaste käraste vän Elin på födelsedagsdrink - utgång eller inte? Vi får se vart kvällen leder!


ps: Älskar Anders ds.

image86

Kommentarer
Postat av: ia

har du en ny lägenhet gumman? :)
har smsat dig men inte fått några svar, var är du???
pusss

2008-03-09 @ 21:38:38
Postat av: Anna

Ny o ny! ;) Den gamla... hos mor o far!
Jag är hemma nu, har svarat dej :D pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback