..Tisdag..

Nu sitter jag på jobbet med 45 olika tabletter i kroppen! Har bilen idag vilket är grymt skönt... Jag åkte hemifrån nästan 1 timme efter jag behöver åka med buss... så himla skönt! Lite bilköer och skit men jag var på jobbet 5 minuter efter jag började!

Sov som en stock inatt men det beroende på alla starka värktabletter jag har stoppat i mig isamband med ryggen.
Sov ensam också vilket var så himla ensamt... Jag gillar det inte!

Precis ätit sushi till lunch, klämde i mig en tolvbitars.. och ja, jag kunde ha ätit mer... vad är det som händer?!

Efter jobbet idag ska jag träffa min kära vän Ia så ska vi hitta på nått här ute på ön... får se vad vi gör! Jag vill nog ta en fika haha... slö jag är!

Hela min helg är redan uppbokad, Junibacken med August och älsklingen ska med också! :D Sedan ska vi besöka antikmässan på söndag, vilket ska bli kul! Ska försöka hinna med att handla lite innan vår semester vilket närmar sig med stormsteg! Åh vad jag längtar... 16 dar i paradiset tillsammans med endast den jag älskar mest av allt, Anders!

Sedan tillbaka till verkligheten, söka eget, fixa ett ännu mer vuxetliv - men jag trivs!

Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback