..Tisdag..Onsdag..Torsdag..

Hej!
Jag har inte uppdaterat på några dagar för att jag har faktiskt inte vetat vad jag ska skriva om!

Tisdagen var trög på jobbet... högarna bara växte och jag visste inte vart jag skulle börja tillslut. Det syntes ingenstans att jag arbetat undan i 130... eftersom jag tar hand om vidarebearbetning från andra också!
 
Tisdagkväll åkte jag och Anders och småhandlade lite saker till mitt rum, en jätte fin pall och en tavellist!
Jag gjorde dessa fynd på Bolagret i Ringen Centrum. Bilder kommer senare.
Åkte även ut till Arlanda och hämtade min käre Far som varit bortrest några dagar.

Onsdagen vaknade jag upp, kunde inte röra en fena! Vilken smärta jag kände i ryggen, höften och nacken!
Sov mer eller mindre hela dagen och vid eftermiddagen orkade jag mig ner till kiropraktorn på Stureplan.

RYGGSKOTT! - kuljul när man är 19 år gammal! Sängliggandes torsdagen och idag fredag efter ett återbesök hos kiropraktorn är jag på jobbet stel som en torktumlare!

Var uppe en liten sväng igår, åkte med mor och far till ICA KVANTUM MATMAGASINET i Arninge och vem står där bland tomaterna om inte min älskade vän Leah med familj! :)

Nu ska jag och Jessica åka o käka nått eftersom jag glömde min matlåda hos älsklingen! Japps, mer pengar som kastas ut.... orkar inte med alla dessa utgifter!

TJOHEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback